Conferinta - 26 februarie

Prima zi va include doua conferinte si trei seminarii despre noile idei si instrumente de masurarea a eficientei campaniilor online, tactici pentru construirea unei strategii de marketing digital si analize avansate despre gestionarea corecta a platformelor web 2.0.

08.00 - 09.00 – INREGISTRARE PARTICIPANTI

9.00 - 11.00 – Sesiunea I

Digital Marketing Trends & Predictions for 2014

Conferinta

Digital Marketing Trends & Predictions for 2014

Anul 2013 a adus schimbari importante in peisajul mediului digital, care continua sa se dezvolte si anul acesta. In aceasta sesiune specialistii invitati vor prezenta o imagine clara asupra transformarilor prin care trece marketingul online in 2014. Veti afla care sunt cele mai noi tendinte la nivel mondial , cele mai noi idei care pot fi integrate in campaniile de marketing la nivel local, dar si strategii de comunicare care optimizeaza bugetul de promovare.

2014 Digital Marketing Trends Rollercoaster
Remco Van Der Beek, Digital Marketing Consultant, Engage Digital

Digital Poetry
Raluca Kisescu, Director Commercial Marketing, Avon Romania si Moldova

Bine ati venit in era post-digitala! - Trenduri si predictii care se intampla deja
Alexandru Cernatescu, CEO & Co-Founder, Infinit Solutions Agency

Advertising Hip - Hop - Continutul digital iese in strada!
Ioana Filip, Group Creative Director, McCann Erickson Romania

Vorbitori

Remco Van Der BeekREMCO VAN DER BEEK
Digital Marketing Consultant, Engage Digital

Raluca Kisescu RALUCA KISESCU
Director Commercial Marketing, Avon Romania si Moldova

Alexandru Cernatescu ALEXANDRU CERNATESCU
CEO & Co-Founder, Infinit Solutions Agency

Ioana Filip IOANA FILIP
Group Creative Director, McCann Erickson Romania

Moderator

Cristian ManafuCRISTIAN MANAFU
Managing Partner, Evensys

11.00 - 11.30 – PAUZA DE CAFEA

11.30 - 13.00 – SESIUNEA II

Online Marketing Strategies

Conferinta

Online Marketing Strategies

Strategia de marketing digital trebuie sa fie nelipsita din campaniile de promovare. Vorbitorii vor prezenta care sunt platformele de comunicare online ce ajuta brandurile sa obtine rezultatele dorite si sa creasca vanzarile. Veti afla cum se pot imbina eficient canalele de social media, blogurile si alte canale digitale care creeaza experiente relevante si memorabile pentru consumator.

Mituri si legende in marketingul online
Marius Pahomi, CEO, Conversion

Chemistry, pleasure and scoring - why is digital marketing a lot like sex?
Ilyan, Creative Director, Ilyan.com

The age of web-analytics
Alexander Bogdanov, CEO, AGIMA

Vorbitori

Marius PahomiMARIUS PAHOMI
CEO, Conversion

Ilyan ILYAN
Creative Director, Ilyan.com

Alexander Bogdanov ALEXANDER BOGDANOV
CEO, AGIMA

Moderator

Cristian ManafuCRISTIAN MANAFU
Managing Partner, Evensys

13.00 - 14.00 – PAUZA DE PRANZ
URMATOARELE SESIUNII SE VOR DESFASURA IN PARALEL, IN 3 SALI

NEW IDEAS TRACK

14.00 – 15.30 Partea I

9 New Ideas For Your Marketing Plan

Conferinta

9 New Ideas For Your Marketing Plan

Rezultatele vizibile se obtin cu ajutorul unei strategii bine construite si a optimizarii canalelor in mod constant. Seminarul va oferi 12 idei practice si eficiente de digital pe care sa le aplici in campaniile viitoare de marketing. Specialistii invitati vor oferi idei noi si clare despre promovarea exclusiv pe Facebook, social media, campaniile de marketing digital si online advertising.

3 idei care vor influenta activitatea brandurilor in social media in 2014!
Dragos Ilinca, VP Marketing & Cofounder, uberVU

Strategii performante pentru audienta noua si pentru audienta care te cunoaste
Ionut Munteanu, PPC Specialist si Trainer, WebDigital

Du-ti brandul la nivelul urmator: smart video, selfieuri si tehnologii de automonitorizare!
Claudia Chirilescu, Director General, Spoon Media
Cristian Ursea, Digital Enthusiast, Spoon Media

Vorbitori

Dragos IlincaDRAGOS ILINCA
VP Marketing & Cofounder, uberVU

Ionut MunteanuIONUT MUNTEANU
PPC Specialist si Trainer, WebDigital

Claudia ChirilescuCLAUDIA CHIRILESCU
Director General, Spoon Media

Cristian UrseaCRISTIAN URSEA
Digital Enthusiast, Spoon Media

Moderator

Alin VladALIN VLAD
Inbound Marketing Manager, Bitdefender

15.30 – 16.00 – PAUZA DE CAFEA

16.00 – 17.30 Partea II

6 Ideas To Keep Your Marketing Campaigns Fresh

Conferinta

6 Ideas To Keep Your Marketing Campaigns Fresh

Comunicare online si posibilitatile de promovare se schimba frecvent, de aceea este important pentru specialistii in marketing sa fie mereu la curent cu oportunitatile pe care le ofera mediul digital. In acesta sesiune participantii vor afla care sunt cele mai noi metode de promovare online, cum functioneaza aceastea si ce rezultate se pot obtine. Specialistii invitati vor prezenta cele mai bune idei si tool-uri de marketing digital pentru realizarea strategiilor in 2014.

Tehnologia magica. Sau cum activarile digitale produc zambete.
Vasile Alboiu, Creative Director, Seniorhyper

Face Recognition: O activare digitala marca Orbit!
Patricia Suliman Butica, Senior Art Director, Geometry Global

Digital Marketing cu un scop
Tudor Galos, Consumer Marketing Manager, Microsoft

SysReal-Time Content Management Tool
Vera Palmaciu, Operation Director, Syscom Digital

Ambasadorii de brand conectati si digitalizati!
Stefan Stroe, Managing Director, Incandescent Marketing

Second Screen - livram extra content sau cream experiente?
Dragos Gurarosie, Cofounder, Pampam
Alexandru Filip, Cofounder, Pampam

Vorbitori

Vasile AlboiuVASILE ALBOIU
Creative Director, Seniorhyper

Patricia Suliman ButicaPATRICIA SULIMAN BUTICA
Senior Art Director, Geometry Global

Tudor GalosTUDOR GALOS
Consumer Marketing Manager, Microsoft

Vera PalmaciuVERA PALMACIU
Operation Director, Syscom Digital

Stefan StroeSTEFAN STROE
Managing Director, Incandescent Marketing

Dragos GurarosieDRAGOS GURAROSIE
Cofounder, Pampam

Alexandru FilipALEXANDRU FILIP
Cofounder, Pampam

Moderator

Florin GrozeaFLORIN GROZEA
Online Entrepreneur, Hit Yourself Consulting

SMART MARKETING STRATEGIES

14.00 – 15.30 Partea I

INTEGRATED STRATEGIES FOR COMPETITIVE ADVANTAGE

Conferinta

INTEGRATED STRATEGIES FOR COMPETITIVE ADVANTAGE

Canalele de promovare online se dezvolta din ce in ce mai mult, insa este foarte important pentru marketerii sa le aleaga pe cele mai eficiente dintre ele. Specialistii vor oferi o imagine clara asupra celor mai eficiente canale online care nu trebuie sa lipseasca din strategiile de digital marketing.

Owned, Paid, Earned - Trecutul, prezentul si viitorul strategiei de media
Daniel Secareanu, Head Of P&G Digital, Mediacom

Customer Centricity: cum brandurile sunt provocate sa interactioneze inteligent cu clientii lor?
Daniela Florea, Fondator, Ceo, Geo Strategies

Primul studiu Paid Owned Earned media din România
Gabriel Patru, Integrated Communications Manager, Media Direction

Vorbitori

Daniel SecareanuDANIEL SECAREANU
Head Of P&G Digital, Mediacom

Daniela FloreaDANIELA FLOREA
Fondator, CEO, Geo Strategies

Gabriel PatruGABRIEL PATRU
Integrated Communications Manager, Media Direction

Moderator

Gabriel NedeleaGABRIEL NEDELEA
Managing Partner, Sunshine Digital Communication

15.30 – 16.00 – PAUZA DE CAFEA

16.00 – 17.30 Partea II

Digital Clinic: Turn Challenges Into Solutions

Conferinta

Digital Clinic: Turn Challenges Into Solutions

In aceasta sesiune specialistii invitati vor oferi sfaturi si recomandari pentru rezolvarea celor mai intalnite provocari in marketingul online. Participantii vor afla cum sa obtina vanzari pe termen lung prin intermediul canalelor online si cum sa dobandeasca avantaj competitiv prin realizarea campaniilor de marketing online.

Eficientizarea continutului si a strategiei de digital marketing!
- Content versus amplificare
- Content versus digital promo
- Strategie de canal vs strategie de digital
Stefan Chiritescu, Head Of Planning, Graffiti BBDO

Calitatea audientei: este grupul tinta interesat de campania ta?
- Frecventa campaniei a fost setata corespunzator?
- Cat de bine a performat campania pentru targetul ales?
- Ce pondere din audienta unei campanii vine din grupul target?
Andrei Tescan, Digital Marketing Consultant, Gemius Research

Probleme in paradis: adolescenta online marketingului
- Facebook nu vinde
- Campania a fost eficienta?
- Nu gasim oameni potriviti
Gabi Nistoran, Web Analyst, Conversion

Vorbitori

Stefan ChiritescuSTEFAN CHIRITESCU
Head Of Planning, Graffiti BBDO

Andrei TescanANDREI TESCAN
Digital Marketing Consultant, Gemius Research

GAbi NistoranGABI NISTORAN
Web Analyst, Conversion

Moderator

Gabriel NedeleaCRISTIAN CHINA BIRTA
Blogger, chinezu.eu

EFFECTIVE MARKETING CAMPAIGNS

14.00 – 15.30 Partea I

PERFORMANCE MARKETING CASE STUDIES

Conferinta

PERFORMANCE MARKETING CASE STUDIES

Clientii adopta rapid noile schimbari tehnologice, de aceea foarte multi dintre ei prefera brandurile care sunt active in mediul online. Aceasta sesiunea va prezenta cele mai bune campanii ce au integrat strategii de digital marketing si digital media care au avut succes. Participatii vor descoperi secretele care stau la baza unor campanii digitale reusite.

Genereaza Facebook Vanzari Online?
Cosmin Daraban, CMO & Co-fondator, SilkWEB

Cresterea ratelor de click cu 241% prin intelegerea preferintelor clientilor
Andrei Georgescu, Managing Partner, White Image

VARU’. Strategia de comunicare din spatele unui personaj celebru
Elena Dospinescu, Digital Creative Manager , Lowe & Partners Romania

Vorbitori

Cosmin DarabanCOSMIN DARABAN
CMO & Co-fondator, SilkWEB

Andrei GeorgescuANDREI GEORGESCU
Managing Partner, White Image

Elena DospinescuELENA DOSPINESCU
Digital Creative Manager , Lowe & Partners Romania

Moderator

Laurentiu DumitrescuLAURENTIU DUMITRESCU
Managing Partner, Digital Star

15.30 – 16.00 – PAUZA DE CAFEA

16.00 – 17.30 Partea II

Outstanding Case Studies For Open Minded Marketers

Conferinta

Outstanding Case Studies For Open Minded Marketers

Specialistii invitati vor prezenta strategiile si rezultatele celor mai bune campanii locale si internationale, care s-au bazat pe idei inovatoare. Participantii la acest seminar vor afla totul despre despre modul de alegere al canalelor digitale, stabilirea mesajelor si crearea tacticilor inovatoare ce genereaza succesul.

Digital bravery
Victor Knaap, Founder and CEO, MediaMonks

Learning-uri digitale si non-digitale din promovarea celui mai mare site din Romania
Costin Radu, Managing Partner, The Geeks

Cea mai buna comunicare este comunicarea care schimba ceva in viata consumatorului
Mugur Patrascu, Owner, iLeo

Vorbitori

Victor KnaapVICTOR KNAAP
Founder and CEO, MediaMonks

Costin RaduCOSTIN RADU
Managing Partner, The Geeks

Mugur PatrascuMUGUR PATRASCU
Owner, iLeo

Moderator

Elena BululeteELENA BULULETE
Owner, Aderwise