Remco van der Beek

Digital Marketing Consultant, Trainer, Speaker

Remco van der Beek

Remco are peste 15 ani de experienta in digital marketing, cu specializare pe web analytics & social analytics, search engine marketing (SEM) si e-CRM. De-a lungul timpului Remco a dezvoltat strategii de comunicare digitala pentru unele dintre cele mai mari companii, printre care: Bridgestone Europe, Neckermann, France Telecom, Liberty Global, Philips and Wolters Kluwer.

In prezent Remco este trainer, profesor universitar si detinatorul companiei de consultanta in digital marketing, Engage Digital, care se ocupa cu generarea traficului, campanii de afliere, social media si analize web.

Remco si-a inceput cariera in anul 1990 in calitate de Specialist Marketing, ulterior urmand sa se indrepte catre zona de online. Astfel, in octombrie 2000 a ocupat functia de Senior eMarketing Manager in cadrul companiei Management Center Europe, printre principalele sale responsabilitati s-au regasit: supervizarea si implementarea campaniilor de e-mail marketing, SEO, Google Adwords si marketing afiliat. De-a lungul timpului el a mai ocupat functii precum: Web Analytics Consultant, Online Sales Acquisition & Development Manager, Digital Media Specialist EMEA si Web Analytics & Conversion Optimisation.

Inapoi