Workshop - 27 februarie

TRAINING AVANSAT - Digital Marketing Masterclass

Pentru a realiza campanii de marketing eficiente, specialistii din industrie trebuie sa tina cont de schimbarile aparute in obiceiurile clientilor si de transformarile prin care trece mediul online. Acest workshop nu iti va oferi doar o explicatie despre concepte si metode, ci vei avea parte de exercitii practice in care vei aplica cele mai eficiente metode de realizarea a strategiilor de marketing si de optimizare a bugetului.

Synopsis

Training-ul intensiv te va ajuta sa dezvolti strategii de digital marketing prin tehnica T-Shaped, conturand canalele digitale potrivite pentru brandul tau. Trainerul Remco van der Beek iti va prezenta tendintele actuale in marketingul digital si cele mai bune practici in utilizarea modelului RACE (reach, act, convert, engage).

In cadrul workshop-ului vor fi prezentate cele mai noi canale de online marketing, inclusiv engine marketing, display advertising si social media marketing. Vei avea ocazia sa afli care sunt cele mai eficiente tehnici de obtinere a conversiilor si de utilizare a metodei de A/B testing. De asemenea, vor fi prezentate tehnicile de crestere a ratei de engagement si de deschidere a newsletterelor.

Obiective

Workshop-ul isi propune sa:

  • Asigure idei si tactici pe care le poti utiliza in viitoarele campanii de marketing
  • Prezinte cele eficiente canale de marketing digital
  • Explice noile tehnici si modele de obtinere a conversiilor
  • Ofere noi perspective de abordare a clientilor prin canalele de digital marketing
  • Furnizeze instrumente utile si sfaturi pentru alegerea platformelor potrivite in campaniile de marketing multi-channel

Cine participa?

  • Marketing Managers
  • Communications Managers
  • Digital Marketing Executives
  • Digital Agency Executives

Despre trainer

Remco van der Beek

Digital Marketing Consultant, Trainer, Speaker

Remco van der Beek

Remco are peste 15 ani de experienta in digital marketing, cu specializare pe web analytics & social analytics, search engine marketing (SEM) si e-CRM. De-a lungul timpului Remco a dezvoltat strategii de comunicare digitala pentru unele dintre cele mai mari companii, printre care: Bridgestone Europe, Neckermann, France Telecom, Liberty Global, Philips and Wolters Kluwer.

In prezent Remco este trainer, profesor universitar si detinatorul companiei de consultanta in digital marketing, Engage Digital, care se ocupa cu generarea traficului, campanii de afliere, social media si analize web.

Remco si-a inceput cariera in anul 1990 in calitate de Specialist Marketing, ulterior urmand sa se indrepte catre zona de online. Astfel, in octombrie 2000 a ocupat functia de Senior eMarketing Manager in cadrul companiei Management Center Europe, printre principalele sale responsabilitati s-au regasit: supervizarea si implementarea campaniilor de e-mail marketing, SEO, Google Adwords si marketing afiliat. De-a lungul timpului el a mai ocupat functii precum: Web Analytics Consultant, Online Sales Acquisition & Development Manager, Digital Media Specialist EMEA si Web Analytics & Conversion Optimisation.

Program

09.00 - 09.30 - INREGISTRARE PARTICIPANTI

9.30 - 10.30 - Sesiunea I

Digital Strategy & Skills

10.30 - 11.00 - PAUZA DE CAFEA

11.00 - 12.30 - Sesiunea II

Boost Your Marketing Reach

12.30 - 13.30 - PAUZA DE PRANZ

13.30 - 15.00 - Sesiunea III

Act & Convert

15.00 - 15.30 - PAUZA DE CAFEA

15.30 - 17.00 - Sesiunea IV

Engagement